Ella & Olivia -

second hand.

När jag ändå är inne på gårdagen - jag, Jenny och Matilda var på en Second hand-runda.


Jag är inte sådär mkt inåtfotad...

Outfit:
Kavaj - Second hand
Halsduk: Stickat själv
Kofta (under kavajen): Second Hand
Skor: Second hand
Väska: Second hand
Strupbyxor: H&M


Bilderna är tagna från Matilda!!


också köpte jag ett par strumpbyxor på åhlens, när jag kom hem såg jag att det var storlek 42-46... De kan även används till maginhållare och BH, räcker nog även till halsduk.

Koftan köptes för 20:-
Sminket: Emma igår.


Kirrade detta. Klockan kostade 3 kronor och jag har ett band till den hemma så ba YEAH.


Ikväll ska jag på Improvisationsteater, och nu ska jag och Emma ut. HERRÅ

/ELLA ELLA ELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0