Ella & Olivia -

midgårdsjoggen gjorde mig sicko

ligger i min säng, feberyrar, dricker nyponsoppa med glass och deppar eftersom tanken var att jag skulle vara på stan och se pride och sen dansa ikväll... :(

snarare glass med nyponsoppa.. AMAZING.

Tur att vi är två som bloggar eftersom jag ej har skrivit på väldigt länge. Men det är så att jag har haft fullt upp hela veckan så jag är förlåten. Tex så sprang jag midgårdsjoggen i torsdag och då gjorde Joakim min dag:

hahaha han hade köpt denna....kamouflagedräkt någon dag innan. Fett roligt och han gömde sig tydligen bland massa träd och typ skrämde några människor, synd nog så såg jag ej det.

///ella


KUL ATT DET ÄR ASBRA VÄDER OCH JAG LIGGER HÄR INNE. Men jag ska ialla fall på loppis idag. HA.



Kommentarer
Postat av: olvan

vars fan ere loppissssssss

2010-09-04 @ 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0