Ella & Olivia -

Lilly the school

jag går ju på liljaskolan, ni vet den med så bra rykte????? nä ryktet suger ju, men egentligen så borde det inte vara så. lilja ÄR faktiskt bra, vi har fått resa till stockholm och om några månader far vi utomlands, vilket är nice. resan till stockholm va skitkul.

jag brukar inte säga något om andra skolor, har typ önskat 1000 gånger att jag hade gått på någon av midgård, draggen eller minerva (och östra i början eftersom att jag bytte dit) men samtidigt så har jag varit glad 1000 gånger för att jag går på lilja. min klass är så jävla nice, finns bara några som jag inte gillar men de känner jag inte heller så bra, de flesta lärarna är bra och det tar en kvart med buss.

men ändå så vågar man nästan inte säga att man går på lilja. för reaktionerna är alltid desamma:

- lilja?? eh?

ja men vad i helvete, ja jag går på lilja.



två glada liljaflickor. hade jag inte gått på lilly the school hade jag inte träffat isabellan. tur jag valde lilja då

Kommentarer
Postat av: LINNEA

VA SKA NI UTOMLANDS? VARDÅ OCH NÄR?

2010-09-08 @ 20:23:56
Postat av: B

Ååååh va söt du är!! :'D

2010-09-09 @ 14:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0