Ella & Olivia -

jag är klad

Så har jag räknat
Jag har tusen minnen
Men vad är minnen
Om den verkligheten man strävar efter
Är så långt borta

Jag önskar att det inte var du
För dig hade jag velat spara
Jag önskar att det inte var jag
Men jag vet, att det var oundvikligt
Det är så varje gång

Jag sökte efter något riktigt
Så när min mobil plingade till
Trots att vi just sett varandra
Kändes det som att du var riktig
När du berättade om den överraskning som väntade mig
Kändes det som att du var riktig

I några dygn nu har jag nästan varit i trans
Utan att kunna vakna
Tankar som jag ville spräcka
Som såpbubblor
Jagar mig och säger att nu
Är det över
Så varför kan inte mitt hjärta hålla käften
Och låta bli att göra mig såhär




Men jaja, ska inte publicera nå mer depptexter nu. men den ovan är förkortad en del, så ni vet. menmen, bara för att jag EGENTLIGEN är en positiv människa så ska jag skriva en bra lista:

sååå, grejer som jag är glad över:

  • jag har typ världens finaste människor runt mig hela tiden
  • jag ska till stockholm i november
  • det är snart vinter
  • jag har börjat spela gitarr igen
  • jag klarade g på matteprovet (är verkligen så glad över det)
  • jag har planerat in fotofotofoto i veckan, soft
  • det är snart december=johnossi LIVE!!!!!!!!!!111
  • jag har haft en skitbra sommar
  • jag ska snart se eclipse med ella (ja, vi vet, vi är typ dom enda på jorden som inte sett den än)
  • ååh snart öppnar backen
  • gjorde precis en bra spellista. (<--länk till den) det är nästan all musik jag har på min mp3, hehe, den har inte så stort minne....

ja nu orkar jag inte mer. bilds från igår då vi var hos astrid:




på den här bilden försökte vi ta en profilbild till ella på facebook..... blev väl inte riktigt så bra....

/OLIVIA

Kommentarer
Postat av: pernilla

olvaaan, jag har inte ens sett tvåan av dom filmer ja dom du skrev me vampyrer, VAD HETER DOM? :o jag kommer inte på de

2010-09-26 @ 17:00:44
URL: http://pinneputt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0