Ella & Olivia -

jag är glad idag.

saker jag gillar för tillfället:

  • att ella och jag laddade hem några avsnitt av true blood igår. ska ses.
  • att isabell, sara och jag fikade på ljuslyktan idag.
  • att jag och linnea fikade på ljuslyktan igår.
  • att mitt tuggummi ännu inte har tappat smake.
  • att jag började bild och form b idag. har kommit på en skitbra idé, som jag till och med tror kommer vara fin när den är klar. brukar alltid vara så att jag får en bra idé men att allt slutar med att bilden är det fulare än det jag ritade när jag va typ 3....
  • att jag har bytt iv-val så jag ska ha musik den här terminen och bild och form b till våren. hade jag inte gjort så hade jag fått ta typ jägarexamen till våren eller något annat skittråkigt. blir nog bäst såhär....
  • att jag idag fyndade en skjorta för 280 spänn. nypris 899. hell yeah

och den här låten är ju så bra. ni måste lyssna.




ok, inte så fager bild på mig, hahah har tagit bort taggen på den på facebook. det är isabells hund, hahaha, den går inte att förklaras med ord

/OLIVIA

Kommentarer
Postat av: linnet93

*att mitt tuggummi ännu inte har tappat smake.



VILL HA DET TILLBAKA :---(

2010-09-03 @ 19:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0