Ella & Olivia -

im happy gurl

jag vill också kunna sy sådär som ella kan. när jag försökte göra en kjol blev den nog det fan mer än misslyckat..  det var på syslöjden i 8an och jag skulle sy fast en volang längst ner på kjolen som redan då var förstörd, men så råkade jag sy volangen ut och in och då orkade jag inte ens bry mig. men fick ändå g


justja. jag såg toy story 3 igår. den va råbra och jag ville bara gråta när det närmade sig slutet för det va så fint. och så var det 3d, skitballt. har aldrig sett det förut, bara på cosmonova i stockholm på klassresan men det somnade jag i från för det var så jävla tråkigt.


och så just det ja. JAG HAR THE SIMS 3!!!!!!! enda sen 6an har jag velat ha the sims och nu har jag det äntligen♥ men det roligaste är ju att bygga huset och nu har jag gjort det...


mina vänner



hahahh det slog mig när jag googla på bilderna här att det bara handlar om typ... film och spel? känner nästan inte igen mig själv. fast film kollar jag ju jätteofta på men spel.. nej.. det är inte jag

/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0