Ella & Olivia -

hej

har sett debatt 3 dagar i rad, alltså, rödgröna ♥♥♥

sen så vill jag säga att jag också har sett om nu kärnfamiljen är så jävla feta, varför behöver de då så mycket propaganda eller vad den nu heter. haha den va kul.

och så en ganska ironisk grej. på tisdag har vi matteprov i sannolikhet, dvs TRÄDDIAGRAM, jag fattar inte hur man gör och vi har ingen mattelektion innan provet. hmmmm, har tagit hem matteböckerna för att plugga inför provet men det känns ju ganska lönlöst när jag inte vet hur man gör och när de inte ens förklarar i böckerna?????


men jaja. ha de så kult på restaurangen


ps. satan va de suger att övningsköra

Kommentarer
Postat av: ela

jag kan hjälpa dig gumman

2010-09-18 @ 11:38:50
URL: http://ellaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0