Ella & Olivia -

ett inlägg om ingenting egentligen

oooh, kammar kommentarer på politikinlägget tack för dem, och tack till alexander som kommenterade följande:

"Ni vet att alliansen vill och ska, ifall de vinner, sälja ut hela järnvägsnätet vilket kommer att döda hela tågtrafiken.
Synd för er i Vännäsby nu när alla tåg stannar hos er iställer för Vännäs, speciellt synd nu när det ska börja köra pendeltåg Vännäs-Vännäsby-Brattby-Umeå dessutom.
Nej, rösta för guds skull inte på Alliansen.
"

jag visste inte ens det där om tågen. det känns ganska soft faktiskt att jag har valt min sida även om jag inte får rösta. håller fast vid min åsikt att alliansen är säkert bra så länge man är frisk och har ett jobb. och alla har inte den turen.

men annars så.. jag måste plugga men sitter här istället och väntar på idol. hahahah ååååh VARFÖR GÅR JAG SAM, jag orkar ju aldrig plugga? borde fan gå svets eller nåt. men har faktiskt försökt mig på matteläxan, men matte b är verkligen så svårt så jag vet inte hur man ska göra......

och justja, på inlägget om Liljaskolan så frågade linnea vars vi skulle resa och när. vi vet inte ännu var, de brukar bli london men om ingen i gruppen är taggad på det blir det väl nån annanstans. gustaf föreslog new york idag, skulle vara awesome men lärarn sa nej:(:(. och resan brukar bli i maj typ. LÄNGTAAR



och så vill jag ha sommar igen. förresten har ella gått i ide eller? UPPDATERA ELLZOR

/Olivia

ps: jag vet att bloggen suger. har bilder som jag borde ladda in som vanligt men det får bli nån gång när jag pallar. bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0