Ella & Olivia -

ett annat inlägg kommer sen ::P::P:P:P

fick idag veta liljas resultat av skolvalet. patetiskt. lärarna är bekymrade och undrar vad de ska göra, det undrar jag med, även  om det här inte alls handlar om liljaskolan i sig med tanke på att 3/4 elever på liljaskolan inte är från vännäs, så var det iallafall för ett år sedan när jag började. det här är ju ett problem för hela sverige. men det verkar ju som att liljaskolan är någon jävla fristad för sd:are, även om skolvalet kanske inte är det seriösaste.

aja. var typ det jag ville säga


ps
jag har varit på ryggochledmottagningen  idag. satan vad det knakade där i ryggen, inte konstigt att jag har haft råont i kroppen. blev utskrattad idag på skolan angående det, fast det kan ju ha varit för att jag först trodde att jag fått cancer (det är typ min största farhåga), sedan trodde jag att jag fått diskbråck i höfterna MEN det var i själva verket ljumskbråck jag menade hahaha

/OLIVIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0