Ella & Olivia -

DET ÄR HÖST

idag är det som alla förmodligen redan vet den första september. det är officiellt höst. det är typ nu jag ska gå och gräva ner mig och komma tillbaks lagom till  julafton. för på riktigt, hur mycket suger hösten?

men en grej med att det är höst som är bra, det är att nu lär det inte komma fler dagar med 25+ och strålande sol där jag känner att, faaan, jag måste va ute när jag helst skulle kanske vara inomhus. och det är dessutom närmare dagarna när det är så kallt ute att man kan ha på sig dunjackan. jag skulle gärna börja använad den redan nu meeen, det känns liiite fel.....

fan vad jag äger på att va positiv. det kommer bli en bra höst det här. fast jag längtar redan till sommarn.


töta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0