Ella & Olivia -

bröst jävla hållare

Det är jobbigt när man köpt en ny bh eftersom då blir det "favvo bh" och alla andra blir de dåliga bharna, trots att de är bra, men man fattar bara inte det själv.

Ex:Först hade jag en vanlig och ba, yeah soft love this.

och sen
http://www.geekologie.com/2009/01/30/bacon-bra-2.jpg
köpte jag den här, och då blev den min favvo.... också ba glömmer jag bort min andra favvo. typiskt alltså.


ps. olivia sa att hon på bilden såg ut som mej...
STÄMMER DET?


ibörjan var detta ett väldigt seriöst inlägg meeeeeeeen

herrå, elli

Kommentarer
Postat av: V

A jo det är asjobbigt. Håller med verkligen, det är ett stort problem alltså.

2010-09-30 @ 22:05:31
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/
Postat av: KARIN

hahahah höll med från början, sen när jag såg bilden kändes det konstigt att hålla med helt plötsligt..

2010-09-30 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0