Ella & Olivia -

Vill haaa........

Ja, jag får ju inte äta godis eller sötsaker på vardagar och försöker verkligen motstå frestelserna som tycks komma heeeela tiden, och så när jag gick in på bloggkoll så var det första jag såg den här kakbiten:


JÄTTEKUL att se det där när man vet att man aboslut inte får äta något liknande........... Åt två mackor istället, inte lika gott nånstans men..... Men i tre dagar har jag lidit av sötsug, verkligen suktat efter godis och speciellt dumle snacks men det har gått bra. Så går jag in på bloggkoll igen och möts av detta:

mmmmmmmmm

AAAaaAAAaaAAaaAaAH vafan är  det här, man försöker vara nyttig men bloggkoll läskar en hela tiden....

Som ikväll, jag ska på bio. Och äta frukt. WTF!!!!!!!!!!!!!

/Olli

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är ju ändå duktig, jag klarade 5 timmar utan godis.

och hoppas du tar med tha cookie on fridaay:D

2010-10-20 @ 20:21:08
URL: http://linneagrannas.blogg.se/
Postat av: Jessica

men varför lägger du upp såna här inlägg om du inte får äta??? det är ju bara tortyr!!

2010-10-21 @ 10:42:57
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0