Ella & Olivia -

till alla skolor: skaffa inte fingerscanning!!!!!!!!!!!!

i skolan har vi fingerscanning för att få en tallrik. om inte fingret "funkar" måste man be mattanten om en tallrik och då envisas mattanten på att jag ska testa igen, och igen och ta på mig handkräm och testa igen efter det. det är inte sådär jättekul när man har en kö bakom sig som är några meter...... helst inte när det händer varje dag..


ja typ sådär. fanns inga bra bilder men den där duger.

men iallafall, mitt finger har inte funkat på senaste för att jag har fått torra händer vilket har blivit som streck på fongertopparna. så igår natt, för att lösa mitt problem, kletade jag in händerna ordentligt med hudkräm och hedde sen på två plastpåsar över och i natt testade jag med olja. hahahhah synd bara att det sög för att:

- jag kände mig ganska sär när jag låg där i sängen och kände hur det typ hettade i händerna, de va ju fan instängda, det blev lite svårt att somna...

- blev lite förvånad i morse när jag insåg att påsarna var borta. hittade sedan en ovanför min kudde och en nere vid typ knäet. vad hände i natt egentligen hahaha

- strecken är fortfarande kvar. skit

- eftersom tat det ändå inte funkar med den där scannen så får jag nu lov att be om en tallrik varje dag. så har jag och tallrikmannen på skolan bestämt. fan också :(


ehhm, vet inte hur jag ska avsluta nu. det var iallafall det.... hörs väl.. hejdå


///OLIVIA

Kommentarer
Postat av: Tim Z

HAHA Olivia du är ju fan bäst! jag slutar fan aldrig att skratta! HAHA plastpåsar och olja! Gaah va fan, hur kommer du ens på en sån grej :P

2010-10-04 @ 22:53:08
URL: http://zollerdahl.blogg.se/
Postat av: V

Srsly? Fingerscanning för en tallrik? Vars går du egentligen?

2010-10-05 @ 06:25:34
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/
Postat av: Tim Z

HAHA ja roligt med kommentar från dig med :P

2010-10-05 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0