Ella & Olivia -

2nd hand in my hand

TITTA, TITTA!!! Jag har en ny mössa.



Jag älskar den, köpte den i helgen på myrorna, haahaha, de levererar typ varje gång. Jag älskar att handla på second hand, för det är billigt, bra för miljön och så är det unikt. Och dessutom så äger det att bara gå omkring och kolla på alla grejer, finns ju en del oftast. Ehh, ja.. Fan vad lame det här blev. MEN OK, jag har en ny mössa och den är cool.


Iallafall.. Jag har läst ut en bok. Den här boken äre:


Den är den typ 2000 år gammal, känns ju verkligen jätteaktuellt att läsa den....... Fattade inte så mycket för att språket är väldigt antikt och de pratar typ i gåtor hela tiden. Svenska b suger. :(

/O L L I

Kommentarer
Postat av: Tim

Jag gissar på att det var du Olivia som undrade vad Sleaze ON är? Sleaze är en musikstil och Det lyssnar jag oftast på. Så Sleazen är på!

2010-10-18 @ 22:27:36
URL: http://zollerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0