Ella & Olivia -

answers answers answw

HEJ! Här kommer det. Det vi alla väntat på..... HEHEHE

Vi är såhär taggade :

Vill någon göra denna bild till header till oss?! SNÄLLA!



olivia jag tycker att du ska berätta varför alla frågar om du är bra på att orientera! :)

Olivias svar: hahahah, ja för typ 3 år sen gick jag och astrid vilse i en skog på orienteringen och fick lifta hem till skolan för att våran lärare sa att det inte var hans ansvar att vi var vilse.....sååå, jag är inte så bra på orientering helt enkelt, det verkar visst folk tycka är jävligt kul.............


nämn 3 egenskaper som ni gillar med er osså 3 som ni inte gillar !
Olivias svar:
Gillar:
  1. att jag är lätt att få glad,
  2. jag är förlåtande,
  3. ärlig.
Gillar inte:
  1. att jag tänker alldeles för mycket (grubblar)
  2. hatar verkligen att vänta
  3. ska alltid ha rätt
Ellas svar:
Gillar:
  1. Att jag är sportig
  2. Positiv till nya saker
  3. Social
Inte gillar:
  1. Lättirriterad på folk som är långsamma,
  2. Blir fort rastlös
  3. Säger ogenomtänka/korkade/självklara saker

nämn några bra artiser!
Båda: Några bra artiser är: Moneybrother, Johnossi, Lars Winnerbäck, Kent, Hello Saferide, Säkert, The Knife, Oceansize, Kristian Anttila, Hästpojken, Timo Räisänens album I'm Indian är sjukt bra, Belle and Sebastian, Familjen, The kooks och typ 1000 till..


on ni va en kille för en dag vad skulle ni göra då?
Olivias svar: Runka. Hahhaa.
Ellas svar: Runka och vara på en korvfest.

men jag skulle vilja veta vilken hand ni torkar skitan meed????? nä jag skoja bara hehe, jag vill veta vad ni önskar er i julklapp? :)

Olivias svar: Typ höger. Är ju högerhänt. Och i julklapp vill jag ha en hund, tatuering, pengar. HEHE

Ellas svar: med pappret, men håller det i höger :P önskar mig att någon berättar vad jag ska bli när jag blir stor.


Är de sant att du slog sönder din pappas näsben med ett ninjasvärd Olivia? :O

Olivias svar: hahahhaah nej, det är något jävla påhitt, fattar inte ens vars det kommer ifrån :(:(:(


Och sen, vad skulle du (olivia) helst föredra, Gerts hår eller Ingelas röst? XDD hahahaha

Olivias svar: Ingelas röst, luuugnt. Vill ju inte ha kort och grått hår när jag inte ens är 18.

 

såg en fråga om ingela!!!! så tänkte att jag kan ju också fråga om henne :D tycker du hon är lika ful som jag tycker att hon är? för jag tycker hon ser ut som en man, och pratar jätte jobbigt och är allmänt ful bara! så tycker du de? :)

Olivias svar: Jag tycker att hon är underbar på alla sätt och vis <3<3333<3
Ellas svar: trodde först ni menade min mamma :@ (hon heter ingela)


Grät ni också när Cedric Diggory dog?
Olivias svar: Cedric vem??
Ellas svar: JA, givet!!!


Har någon av er någonsin haft webcam-sex?
Båda: Nej för fan :O:O


Har någon av er tänkt bo kvar i Vännäsby när ni blir vuxna och skaffar ev. barn?
Olivias svar: Skulle det vara konstigt om man gjorde det..? Men nej, det hade jag INTE tänkt, bestämde det när jag var typ 5. Men drömmen skulle ju va Vännäs! *skoja*
Ellas svar: Nej. Hade planerat familj gärna utanför Umeåregionen.


vad får ni oftast komplimanger för?
Olivias svar: Får typ inga. Fast mitt leende får jag ibland komplimanger för, hihih
Ellas svar: kanske.... bröst..

Var det roligt att sova på bion under New Moon?

Olivias svar: Na, det kändes lite bortkastat faktiskt att betala 110 spänn för en skön sovstund...

 

Välj: Att aldrig mer få äta godis eller tvingas se Idol 2 timmar per dag resten av era liv?
Olivias svar: Lugnt tvingas se idol, kan väl inte leva utan godis och Idol är ju inte såå farligt.
Ellas svar: På ett år blir det 730 timmar av Idol, nejtack. Inge mer godis!


Om ni var ett djur vad skulle ni äta för föda? Kött eller växter?
Jag vill ha ett utförligt svar.
Olivias svar: Allätare. Då får man ju allt av det goda. Varför tacka nej till något när man kan ha allt liksom, ahahha
Ellas svar:Växter, annars skulle det vara som lite kannibalaktig. Fast i och med att jag som människa äter kött så kanske jag skulle käka kött om jag var ett djur... Fast jag äter ju inte människor. Men växter är mitt svar.

Ifall ni gjorde en film, vad skulle den handla om och vilka skulle bli era skådespelare? (man får både välja kompisar eller proffsskådisar)

Olivias svar: Jag skulle göra en film om Lars Winnerbäck, då skulle jag ha han som skådespelare. Sen skulle Mikael Persbrandt också få en roll, m-m-m... Jag vet inte vad den skulle handla om, kanske typ att Lars W och Mikael P skulle vara bästa kompisar och sen skulle jag få vara deras bästis. HAHA, yä.

Ellas svar: skulle ta med alla i min klass så alla får chansen att bli riktiga skådespelare, fast ni skulle bara få vara statister :P:P och olivia. Själv ska jag vara huvudpersonen och skulle gärna vilja ha med Robert Pattinson, så alla blir avundsjuka. Han ska vara en vampyr och jag en brud som blir kär i honom. Sedan så ska jag ha med Audrey Tautou och hon skulle bli kär i mej också. Megan fox skulle också få vara med, så att man får lite unga män som kollar in filmen. Kan göra ett inlägg om detta senare om ni vill, känns som det behövs lite mer tid för att planera en film.


varför heter eran blogg ellaolivia och inte oliviaella?

Bådas svar: oliviaella låter ju inte riktigt klokt. daah.

 

(olivia) varför är du så glad jämt?

Olivias svar: Haha. Ingen aning faktiskt, fast när jag är ledsen brukar jag tänka på allt som jag har i mitt liv som är bra och positivt och det är väl alltid så att det finns något att vara glad över så varför skulle jag inte vara glad. Man kan ju vara glad för t.ex. att man har en ny tröja eller för att man har en bra kompis eller att det är soligt idag, så som ni ser, det finns alltid något att vara glad över.

 

(ella) vilket är ditt favoritsyskon? är det din katt? mohahaah aaaaaa

Ellas svar: eeeeeeeh... vaddå vill inte att någon ska bli ledsen :(:( (mjau)

 

vilka tycker ni är snyggast i världen?

Olivias svar: Snyggaste tjejen i världen är typ Beyonce. Rihanna är också galet vacker. Snyggaste killen... Ingen aning. Paolo Nutini är jättesnygg iallafall. Fast det finns ju snyggare, kommer bara inte på just nu hheheh.

Kolla typ perfektion.

Ellas svar: Audrey Tautou är fett snygg och cool, en kille....... en snygg kille som finns i Umeå är Magnus Nilsson Mäki, från skuggteater heheh

Titta vad fina.

skuggteaterbilden är härifrån:

 

vad är era favoritprogram?

Olivias svar: Desperate Housewives och taking the stage!!!

Ellas svar: Desperate Housewives, Family Guy och......... eeh kollar inte så mycket på tv faktiskt.

 

drömresemålet?

Olivias svar: Fick ju min drömresa upplevd i sommar, for ju till Norge. HEHEH, kul skämt. Nej men jag vet inte, typ Grekland. Fast först peace and love nästa sommar :D:D:D

Ellas svar: Franska Alperna - vilket blir på sportlovet!! Även Antarktis, skulle vara sjukt.

 

om ni skulle välja parti (politik) vad skulle ni välja då?

Olivias svar: Socialdemokraterna. Eller, iallafall rödgrönt, det känns givet.

Ellas svar: Miljöpartiet i och med att miljö känns väldigt viktigt just nu. Tycker politik är klurigt.

 

vad hade ni för betyg i ettan?

Olivias svar: hahah fick iallafall mitt första mvg nånsin, i engelska och samhällskunskap. Sen vettefan, typ resten vg förutom kanske 1 g? Nåt sånt.

Ellas svar: 2 g - franska och engelska, 1 vg i svenska, resten typ 6 mvg

 

är ni verkeligen bästa kompisar?

Båda svar: Ja.. Sist vi kolla iallafall.

 

gillar ni frukt eller

Båda: Jaa, helst aromaäpplen. SJUKT GODA, ni måste köpa dom nu innan de försvinner från affärerna. Aprikoser är också mums. All frukt äger, fast inte vindruvor om man äter för många. Samma sak med plommon och kiwi och vräker man annanas får man fan sår på tungan :( Och om Ella äter för mycket apelsin och mandarin kliar det på hennes kropp....


vilken bh storlek har ella ?

Ella svar: jag vill inte svara :(:(

 

vem är coolast, max eller filip? ;)
aha, AHA! hur hade in tänkt svara på den vavavava? :D:D

Båda svar: Fan, vilken jobbig fråga....Motfråga, vem är coolast av ella och olli????? När ni har svarat svarar vi! HA!



Snygga va? TIIIIIIIHI. Märks det btw att vi typ just upptäckt photoshop???


/ellaolivia(.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah sista bilder är äger!

2010-10-17 @ 20:53:59
Postat av: Anonym

"vilken bh storlek har ella ?



Ella svar: jag vill inte svara :(:("



Kom igen Ella! Det där var fånigt att inte svara på.

2010-10-17 @ 21:55:51
Postat av: Anonym

http://pandasoppa.blogspot.com/2010/09/rannskitefrukost.html

2010-10-17 @ 22:24:40
Postat av: tine

HEHE jag känner magnus och emil ;)

2010-10-23 @ 12:07:47
URL: http://renhorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0