Ella & Olivia -

Jag hatar att redovisa

Idag hade jag geografiredovisning. Jag brukar ALLTID börja "fnissa" då jag redovisar, jag vet inte varför, det bara blir så. Men så idag på redovisningen stod jag där och tänkte ba, "ahh men fan det här går ju bra, jag har ju inte ens fnissat nåt!"

Men vad händer?? Jo, när jag NÄSTAN är klar så börjar jag ASgarva. Det var för ett en viss person satt och räckte fuck you till mig och hade stoneface och andra gjorde miner. Så, jag står där inför typ 25 personer och kan inte sluta skratta. Till sist skrattar alla åt mig och jag måste vända mig bort för att kunna samla mig, försökte tänka på sorgliga saker, men det gick inte och jag skrattade HELA rasten också. När jag stod där och garvade som mest så tänkte jag att jag måste väl förklara vad som är så roligt, så jag säger:

"Det är ganska svårt att inte skratta när alla ser så roliga ut"

HAHAHHA okej, så där lyckades jag alltså förolämpa hela klassen också. Jag menade såklart inte att alla såg roliga ut, minns inte ens själv att jag sagt det, menade ju att VISSA såg roliga ut för det va ju nåra som gjorde miner.

Men jaha. Det gick alltså skitdåligt. BRAAAAA DÄR!!!!!!!!! Helvete också.


Typ jag idag.

Tur att Gert sa att det är bra att skratta. Gert är min lärare, hoppas på vg......... Känns ju dock jävligt långt borta.

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0