Ella & Olivia -

Pizzagurl

HAHA, jaaa,  jag blogga ju igår om att min nyttighetsvecka har ägt för att jag inte har någon matlust. Men äta bör man annars dör man så igår till middag tryckte jag pizza.

Gjorde en animering för att jag inte kunde välja bild, HAHAHAahahahha så fuuuuuuuuuult



Pizzan smaka skit för övrigt, meeeen som sagt, jag är ju inte hungrig. Fan det här äger ju.  Fast nu är matlusten typ tillbak. Passar iofs ganska bra för idag är det lördag, då slipper jag vara nyttig!!!!!!!!!!!

När jag ändå hade lärt mig göra animeringar vilket inte va så svårt så gjorde  jag den här:



charlie!!!! tog lila där som bakrund, lite fint sådär...


HAHA vilket jävla discoinlägg de här blev, blinkar ju överallt.
/olliiiibolliiii

Kommentarer
Postat av: pernilla

haha du är så rolig

2010-10-09 @ 18:52:51
URL: http://pinneputt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0