Ella & Olivia -

listototo, konstiga saker

En lite lista på bra sakerna:
Gå långsamt
Cykla långsamt

Här fick jag cykla medan Linnea och Olivia körde moppe... hela vägen till Vännäs(inte långsamt heller)!!!!
Äta rå (ej stekt) blodpudding
Peta i örat (helst att någon anna gör det) Vill somna när det görs.
http://www.butik-hemlangtan.se/varor/Geas_Blodpudding_425g.jpg
På riktigt, übergott. Skojar inte, trotts att man gärna vill tro det.


En liten lista på jobbiga sakerna:
När man står och väger mellan två saker som man båda sakerna vill göra JÄTTEMYCKET. Serri, asjobbigt.
Lyssna på en dålig låt på spotify och man märker inte det förrens efter jättelång tid.
Läsa snygga människors bloggar hela tiden och åh vill vara sådär snygg.......


/ELla

ps.
Jag är dålig på att uppdaterna, men som tur är så har jag OLIVIA bengan BERGLUND, vilken klippa alltså.

Jag har jättemycket att göra så hinner inte riktigt blogga.. Förresten, har också "nyttighetsvecka" (om man bortser bullar igår) men läkerol, det är nyttigt va?



Kommentarer
Postat av: V

"När man står och väger mellan två saker som man båda sakerna vill göra JÄTTEMYCKET."



Bra att du kan svensk grammatik också. Vore ju pinsamt annars.



Och rå blodpudding? Seriously?

2010-10-05 @ 20:47:42
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0