Ella & Olivia -

JAG ORKAR INTEEE..!

Hahahhaha alltså, skolan? den går utför..

Jag ska ha gjort något test på idrotten, men jag vet inte hur jag ska göra det..
Jag har företagsekonomiprov nästa vecka och de kapitel vi har prov på är inte så jättelätta.
Spanskan är ju ett skämt, är lost som fan varje lektion och så har vi glosor VARJE vecka.
Jag har matteläxa att göra. Kul att jag fattar nada av matten.
Engelskan dödar mig typ, har två muntliga grejer i morrn. Känns ju jättekul...


VARFÖR GÅR JAG SAM?!?!?!?!?!?!?!?

Jag vill att Ella ska komma hit så vi kan se ut såhär:



Fyfan va soft vi ser ut att ha det. Ful bild menmenmen. E´´EÉÉ inte så brydd

/0LL1


Förresten, kul att nån fråga om jag tycker att min MENTOR Ingela är ful. hahahhaa, på riktigt, rolig fråga. Jag skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0