Ella & Olivia -

JAG ÄR SÅ JÄVLA HGOHDSAOGHAOIDSG JUST NU!!!!!!!

hahahahah åhhh jag är så jävla övertaggad på livet just nu. JAG SKA TILL GÖTEBORG MED LINNÉA PÅ HÖSTLOVET!!!!! Vi boka just biljetter!




Söta bilder på oss, inte alls flera år gamla eller så.


Kollade det här idag också, kommer visst inte va singel när jag kommer hem....


nice



Hahahah nä men åh vad jag längtar, vi ska vara där i 4 dagar. Göteborg med Linnéa, kan det bli så mycket bättre? NEJ.



3 år sen. Hahahha love you gurlfriend.

/Olivia

Update: Åååh vad den här dagen äger, köpte nyss biljett till JOHNOSSI också!!!!!!

Kommentarer
Postat av: your gurlie galfriend!

ÅÅH kommer bli SÅ JÄVLA KUL!!! :D Så jävla taggad olivia! OCH FILMEN - hahahahaha! fyfan!!! låter som en stucken gris ju! och du och jag ovanför sverige. hur awesome? :D:D:D

2010-10-15 @ 09:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0