Ella & Olivia -

Jag är less på skolan och vill ha lov! ! !

Har geografi nu och precis som på varje geografilektion har jag slutat lyssna för länge sen. VARFÖR BLIR DET ALLTID SÅ???? Japan vinner överlägset sa läraren precis. Undrar i vilken tävling då....


Jag har svenskaprov om ett par timmar. Det är typiskt att man alltid skjuter fram pluggningen till kvällen innan men inte ens då gör man något. Har pluggat i typ 30 minuter sammanlagt. Fandå. Jag vill ju ha vg :(




Sökte på school på tumblr så hittade jag den där bilden. Den va snyg

Men ikväll ska jag se på teater. Ska bli kult. / o l i v  i a

Kommentarer
Postat av: pernilla

sluta klaga du har ju lov!

2010-10-29 @ 16:34:23
URL: http://pinneputt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0