Ella & Olivia -

IWANTTOBEABILLIONAIRESOFUCKINGBAD.

Klassen ska till London i maj typ. Längtar som faaaaaaen.  Fast mina minnen från London är inte de bästa.... Men det fanns jävligt mycket att handla, jag kom hem med minus på kontot, fast det var kanske för att jag shoppade 21 dagar i streck. HAHA, sjukt värt.


Nu bilds från England:


Utanför Buckingham Palace. Vi hade gått skitlångt för att komma dit, vi var ganska less.. Snygg frisyr hade jag också...


Typ stéééééék i Brighton. Vi bodde på Coleridge Street, snygg frisyr igen där ja..


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Elvis Presley kom typ och hälsade på oss. (kan inte sluta skratta åt den här bilden) Snygg frisyr, for real.


Ska bli kul att se dig igen primark ♥ Fast det här är inte min bild, google äger.

/O L I V I A

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej!

Hur var Primark? Hur vad priserna?:) Nåt som är bra att köpa där?:)



KRAM

2012-02-08 @ 18:26:32
URL: http://olivias.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0