Ella & Olivia -

våga vitsa

hahah lol. Fick VG+ på min engelska essay. lol. jag är inte värd det. Tror på riktigt att han skrev fel.

Idag satt jag på bussen med en liten flicka. När hon var 10 år fick hon en Iphone, två månader senare tappade hon bort den. När hon blir stor ska han bli en sådan som jobbar på H&M. Hon frågade om det fanns någon snygg i min klass. Fick även vara toalettvakt på toa när hon blev kissnödig.

hopaz vi zez znart. <3



Herrå. Snart blire vbycityyyyyyyyyy (klicka)
/Ella ella ella



VÅGA FRÅGA VÅGA FRÅGA OSS. (melodin: våga vitsa, våga vitsa, våga vitsa med oss (klicka där))
FRÅGESTUND. frågestund. FRÅGESTUND.

Hur hejar man lite checkt i ett vägskäl?
-Morsning korsning.

ha ha ha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0