Ella & Olivia -

första, andra, tredje..

SÅLD. Lemurerna är sålda nu till Emma Lisa, för fem kronor. lol ägda.
Tror det var svaret på Olivias fråga om jag var seriös med bloppisen...

nanannana idag hade jag min sista och enda lektion för denna vecka. nanannanana

Sen har vi som sagt bara teater. Det är därför vi ska ha en föreställning på onsdag, på rådhustorget.

Bilder från improvisationsteatern 2009:

Detta var när Tim skulle få mig att säga "jag har precis fått min första mens"
Det lyckades faktiskt tillslut..

Detta var ungefär "zoombie hos gynekologen"


Såhär känner jag mig ungefär: nananna ingenting kan stoppa mig. nananan

/ELLA ella ELLA

PS. jag har en katt på magen som jag klappar. hur mysigt är inte det????

Kommentarer
Postat av: Jessica

är det anna med det svarta håret??? den röda filuren???

2010-10-25 @ 22:25:54
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/
Postat av: V

Alltså så jäkla roligt det var! :D

2010-10-26 @ 07:45:20
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0