Ella & Olivia -

Äntligen

Känslor som äger:

- Lättnad
- Jag vann
- Du förlorade
- När man känner att, man är fan bättre än så. Så äre. Jag är bättre än så. Och det äger.

Andra känslor som äger:


- När man känner igen sig i en låt. Har hittat en sån idag. Klicka HÄÄÄÄÄR för att höra den, den är kung.
- När man känner sig uppskattad.
- När man är glad. I am happy gurl. Allt är som vanligt då med andra ord, hehehhe.

Nu bilds:


Man e ju typ fotarNNN




Jag älskar att vara hos Bellan, det är så jävla kul där haha. EH ja, den här bilden tog jag hos henne btw....


Blev fan ledsen idag när mandarinerna tog slut så snabbt :(

/Olvan

Och så glöm inte att fråga oss här. Det här är en länk förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0