Ella & Olivia -

middagsplaner

Jaha.

Jag är ensam hemma nu, väntar på Evelina och Jesper (mina syskon om nån inte vet det). Jag måste laga mat själv. Jag funderar mellan dessa maträtter:

  • Mackor
  • Fil och flingor
  • Bullens korv och... ingen aning, bullens bara.
  • Köttfärsbiffar och..........ehm.. potatis, om det nu finns färdigt i kylskåpet. Jag tvivlar på det.

EHM, jaha. Jag skulle nog aldrig palla bo själv nu på gymnasiet när jag suger på att laga mat och finner det helt ointressant dessutom. Fatta att äta mackor typ 3 gånger per dag i 3 år, vad less man skulle bli och till sist typ hata att äta mackor (=mitt liv är över.)


Men iallafall, kändes som att mackor var godast och lättast så detta blire:



LÄNGTAN+BREGOTT+HUSHÅLLSOST

Så. Jävla. Gott

/Olivia

Kommentarer
Postat av: Amanda

alltså åh HUSHÅLLSOS <3<3<3<3<3<3<3 alla jävla prästostar och krutrök kan ta sig

2010-11-24 @ 18:35:33
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0