Ella & Olivia -

jag kommer aldirg på nån bra rubrik....

Planer för kvällen:

  • Skriva två sonetter till svenskan. Var typ taggad på det ändå ända tills jag läste vad det faktiskt var.......
  • Diska min nya kakburk♥
  • gå ut med sally i denna härliga kyla OCH halka, jag ramlade idag. Pappa såg och han tyckte nog att det såg kul ut men jag tror inte att han vågade skratta. Det MÅSTE ju ha sett askul ut hahaha
  • Sen dö framför tvn :) :) :)

Oj är mer än otaggad. Fast nä. Nu känner jag: Jag tänker inte alls skriva några jävla sonetter och Sally kan någon annan gå ut med. Jag ska diska nu, sen dö framför tvn. JäÄjÄJÄJääjjäjÄJÄÄÄ.

OKKI, nu ska jag he ut en bild men jag vet inte vilken så jag tog den här, första bästa hih:


Från i helgen. Allis, jag och Gilvile! Tog bilden av Gilvile men jag tror de va ba ok.

/olivia.

jAG KLAAARADE G PÅ MATTEN förresten!!! Fan, vad lättad jag är. Fattar inte hur bra ella är, som har VG i matte B. Vi som fick samma betyg i 9an, hahahah. Hon är väl begåvad eller nåt. :O :O :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0