Ella & Olivia -

hejhejhej jag är bara 17 år



Två töta bilder på Stefan och Simon som jag tog idag i matan (oj vad det där kan... misstolkas..?) Stefan och Simon är förövrigt två skitbra personer. (förväntar mig kommentarer av er två nu så ni vet, hiih)


Iallafall, idag har jag haft skitkul hela dagen.  På vägen från bussen kom  jag och Pontus på en lek, jag tror vi kallar den för '1000 spänn'. Orkar inte förklara, men kan ju säga att jag fick Pontus att hoppa över ett staket, rulla sig i snön, snömula sig själv samt sträcka upp armarna i luften och säga att Gud är helig. Skrattade en del  hhahahaha, jävligt kul faktiskt.


/olivia hejdå

Kommentarer
Postat av: Simon Stenberg

Älskar eran blogg :D å så jävla heta killar grr susanne vad säger du visst är vi söta? ;)

2010-11-10 @ 18:04:29
Postat av: Stefan Hammarström

Jag skulle inte klara mig utan den här underbara bloggen. ni gör min dag

2010-11-11 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0