Ella & Olivia -

Hejhej min dag om nån bryr sig

Idag har jag och ska jag:

Äta dumlesnacks, har blivit lite för smal på sistone.....haahahhaah skoja, tyckte det va kult. 
Måla mitt nya skrivbord.
Läsa amelia (NEJ det är ingen tanttidning!!!!!)
Gå ut med sally.
Se på skins.
Se på ensam mamma söker.


Mmmm bra dag är det allt. Drömde skitroliga drömmar i natt också. Eller okej, jag drömde att jag inte var singel, jag var ihop med 2 olika. Rättså praktiskt faktiskt..


Mina amelia!!!!!!!! LOVE THEM!!!!!!!!!!!!! Och som sagt DET ÄR INGEN JÄVLA TANTTIDNING.


Så jävla fin katt, sötare än charlie nästan hahah. Stefan och jag ritade på nån jättestor dataskärm, det var skitkul.


/o to the liviaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0