Ella & Olivia -

bra att veta sådär

Bara i förebyggande syfte:
Det finns en spellista på min spotify som heter Min begravning. Så om jag råkar dö så klicka in på den då. Jag har samma lösenord som Stina och min användare är ellakalén.

Om jag råkar dö så vill jag även donera mina organ.


Om ni hittar mig såhär så kan ni börja ta fram begravningslistan:



förra halloween :P:P

/ELLLLLLA ELLE
Funderar lite på att lägga in Kate Ryan – Ella Elle L A eller   Rihanna – Umbrella hade varit lite yeah yeah

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ska vi säga till? Va?

2010-11-13 @ 18:57:44
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: ELLLLI

heheh ändrade nu :P:P

2010-11-14 @ 00:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0