Ella & Olivia -

Borde börja packa. Skriver blogg istället.

Mitt tidigare inlägg har fortfarande inte publicerats på bloglovin'. S T Ö R A N D E.

Iallafall, jag var inne på facebook och så gillade jag en grupp som hette typ: "25 saker en tjej tänker på när de ser en kille" eller nåt liknande, var lite nyfiken haha.

Här är listan:



Alltså, punkt 15 och 16. Jag vet inte hur det är med andra tjejer men jag har aldrig tänkt, när jag sett en kille, "hmmm, undra hur han skulle se ut som mr bean...."
Sen är ju vissa av de andra punkterna ganska tveksamma, men Mr Bean? Vafan? Hahhahahh ganska kul var det iallafall..

/olliiiiii

Kommentarer
Postat av: Emma Lisa

Shit! Jag känner igen mig på precis alla punkterna där! Det dåliga är bara att han har hunnit gå innan man har tänkt klart alla 25 tankarna.

2010-11-01 @ 19:21:12
URL: http://snut.blogg.se/
Postat av: OLIVIA SVARAR

hahahahhah, rolig kommentar, tack för den.

2010-11-01 @ 19:36:28
URL: http://ellaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0