Ella & Olivia -

behöver min bloggpartner

Är dåli på att updatera. Men jag har faktiskt varit borta och ej haft dator utan varit fett social med omvärlden!!!!


Skulle fara på gymnasiefesten i onsdags fast musiken var så fantastiskt dålig så var med ett skönt sällskap istället.



Min kamera är så über och tar underbara bilder.


Sov över hos jessica och vaknade tillsammans med världens sötaste katt, har nu bestämt att jag ska köpa en raskatt!!!!


Vi kom fram till att Michael Jackson ej är död--->

På torsdagen så tog Jag, Jessica, Jenny och Alexander bussen till Jennys stuga och var där hela natten. nanannana herrå är trött och kär.

/ellllllllllla



Kommentarer
Postat av: bruden med handen på sitt LÅR

var typ den bästa kvällen på tusen år

2010-11-06 @ 20:03:44
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0