Ella & Olivia -

sally (L)(L)(L)

SHOOBRE WALLAWALLA!!!


Fyfan bloggen, igår såg jag på en film som heter Marley and me.



där är den.

VET NI HUR SORGLIG DEN VAR? Jag har ju en hund (överraskning), och den ser ut typ likadan som Marley.  Marley är hunden i filmen.... Och så dog hunden... (förlåt att jag berättar slutet om ni inte sett den men det är ganska förutsägbart iallafall)

ååå vad jag lipa, sen när jag skulle sova ville jag att sally skulle sova bredvid mig men det var ju jävligt kul att hon vägra och hoppa ner på golvet. kärleken mellan mig och silvan är kanske inte ömsesidig :( :( :(


/olivia doglover

ps: ni får fan inte accossiera det här inlägget till tidelag. DET HANDLAR INTE OM NÅGOT SÅNT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0