Ella & Olivia -

hatahatahata

jag och ella har ju en bilddagboksanvändare tillsammans. vi heter orangahunden, lägg till oss om ni vill hihiih. men iallafall, jag tittar inte på vännerna jag vet ella har lagt till och hon tittar inte på de vänner jag har lagt till.

det ser fanimig ALLTID ut såhär när jag loggar in och ska kolla på mina kompisar.

BARA ELLAS VÄNNER UPPDATERAR. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.



alltså, antingen suger mina kompisar på att uppdatera eller kollar ella först. (på gemensamma kompisar tittar vi båda, alltså är det den som hinner först som får se)


ELLA, VARFÖR DELAR VI PÅ BILDDAGBOKEN??!?!?!?!?!

/olli

Kommentarer
Postat av: V

Ella vet du jag fattar inte just den bilden heller... :P

2010-05-29 @ 23:23:58
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0