Ella & Olivia -

borde duscha.....

Jag lolade när jag läste ollis inlägg nedanför, det var kul.

Tänkte dra en outfit bild som jag haft dessa två dagar:

Hittade denna väldigt fula bild från Riksgränsen -06 som verkligen passar in på min oufit. Underställ och smörhår, eftersom jag inte orkat duscha på.... (vågar inte räkna) Men det känns onödigt när jag ändå bara ska vara i backen hela dagen! (fräsch b-rud)

Tänkte passa på att visa andra bilder från Riksgränsen:

Anneli, jag och Amelie gränsen -06


Viktor, jag, Sarah, David gränsen -07.


vet inte riktigt vem som är vem meen..... coola i alla fall!! -07

Sportlov äger, har varit i backen varje dag hittiltills. Jag och olli steezar verkligen.
resten av veckan kommer också äga, hihih

/ELLALALALALL
älskar att vara ekli.


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: HAHA, med nöje.

Tillägg gärna att det där är när jag verkligen anstränger mig för att vara fin

2010-03-09 @ 22:39:38
URL: http://mittimatilda.blogg.se/
Postat av: Jessica

du och olivia är utmanade av mig!!!!!! kolla min blogg

2010-03-14 @ 00:50:48
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0