Ella & Olivia -

YEYEYE

tja pissbloggen :D detta inlägg skulle ha publicerats för några dagar sen men vi alla vet ju sen en lång tid tillbaka att blogg.se är lite retard..

har egentligen inte så mycket att komma med idag (som vanligt) men en dag i skolan när jag inte gjorde något så satt jag och googlade mig själv. heheh, brukar aldrig komma upp några värda resultat men på "bilder" kom denna upp:




hehehhe, kul att det är en himla smickrande bild. fan, är man med på självaste google så vill man ju ändå att bilden ska vara skaplig... (lät som att det är världens grej att vara med på google fast det är ju många som är det... fast lite coolt är det ändå)

det är annas fel att bilden är där, för hon HÄR har hon minsann nämnt mitt namn där hon också kallar mig för tattare och klamydiabarn. älskar dig anna <333333


/olivia, känd från google

Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha ditt as

2010-06-07 @ 23:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0