Ella & Olivia -

vi får nog köpa ett nytt tält...

tjaba. ska börja med att säga att jag kommer sakna elliz. inte bara som bloggkompanjon utan såklart annars också. (elleeeer?;;););))

nä. men jag taggar iallafall trästock och yran som fan, kommer bli kung. hotell blir det på trästock och tältning på storsjöyran (tack förresten för att ni var så många som sa vad ni tyckte i det här inlägget......)

så igår skulle jag och astrid kolla om vårat tält var intakt, så vi tog tältsakerna från källarn och ryckte ut tältet. det vi glömde bort var tältpinnarna, så vi gick ner i källarn igen för att hämta dom. SÅKLART hittade vi dom inte, för i denna familj är det inte så bra ordning på allt. så vi fick helt enkelt skita i det, synd bara att vi redan dragit ut tältet..


och nu får jag inte in det igen. det är sånna här stunder man bara vet att ella skulle ta tag i saken och fixa det... hjälp??



jag ger upp.

/olivia *cut*cut*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0