Ella & Olivia -

idiiootas!

sho bre. häromdagen så pratade jag med någon okänd människa på msn, nån jag har från omegle haha. han är från sverige och hette på msn robin (egentligen heter han inte robin men det kändes oshysst att säga hans riktiga namn haha)

iaf, han hette såhär på msn:

robin - har dåliga tankar som kan sluta sorgligt


och trots att jag inte känner denna människa så ser jag ju ändå snemeddelandet och märker att han verkar ju må dåligt och det kan man ju knappast ignorera så jag skriver och undrar varför han mår dåligt. lite in i samtalet ser det ut såhär:

olivia - men gör inget, för det är så många som kommer bli ledsna.
robin - tvinga mig
olivia - hur då?
robin - skicka en bild på dig naken
olivia - vad skulle det hjälpa..?
robin - jag vill bli kåt
olivia - jaha men då kan jag inte hjälpa dig.


eeeeeeeeeeh, "skicka en bild på dig naken"????? vafan, mår ens pojken dåligt på riktigt? haha, sen när jag skrev att jag inte kunde hjälpa han med det, då svarade han inte mer...... jaha. han har inte hört talas om porrsidor eller? eller en kurator?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0