Ella & Olivia -

sommarlov, TYP

olivia förklarade sin lycka att vara fri redan den 24 juni vilket gjorde mig deprimerad eftersom det dröjer galet länge innan jag blir fri. Detta är mina sommarplaner:

22 juni far till Tysland och Österrike! ALLTSÅ IMORGON....
http://www.unrealmedia.se/blogg/VM/neuschwansten.jpg
googlade på tyska alperna (eftersom vi kommer vara där) och det verkar mamma och pappa också gjort, eftersom detta är vårat hotell

30 juni kommer hem från Tyskland och stannar i Stockholm för att jobba.

Förra året jag och stina jobbade där:):):):)

Kommer till Vännäsby efter två veckor tillsammans med mina kusiner.

Dessa kusiner stannar hos oss i en veckan och jag är enda barnet hemma, kommer bli deras bitch.

19 juli mina kusiner far hem och jag jobbar åt kommunen samma dag, för att jobba häcken av mig för minimilön i två veckor.

medans jag jobbar kommer jag lida av pollen................... så om ni ser mig, bli inte rädda.

22 juli TRÄSTOCK!!!!!!!!!!! ljuset under jobbveckorna

2009

2009. DÅ TRÄFFADE VI ÄLSKADE VERONICA MAGGIO. hon var cool, vi...snäppet mindre. 

avslutar jobbet 30 juli och samma helg är det visfestivalen på holmön! dock är jag inte helt säkert på om jag ska fara dit.... humm.....

detta är inte från holmön, utan från strand förra året! yeah yeah yeah

Är hemma i tre dagar för att senare fara till URKULT den 5 augusti där jag kommer tälta med Jessica, Alexander och Jenny i fyra dagar! (om vi inte far dit tidigare och tältar längre)

2008, ni får icket se en bild av mig. tänk er själva, tälta i fyra nätter..inte så bildsnygg


2008

Hemma den 8 augusti för att bli fri och njuta de sista dagarna, juste ska även vara kristoffers slav i en halv vecka...... eftersom jag förlorade en vadslagning.. tydligen.

Hoppas och ber att det finns en liiiiten chans att jag antingen ska få fara på Storsjöyran eller på Piteå Dansar och Ler för att få se älskade Kent.. Dock är inte mamma och pappa sammarbetsvilliga.


/Ella, blir stressad av att läsa detta. Ska dessutom spela fotboll i sommar, hehehehehhe

Kommentarer
Postat av: Irina

Mitt fina tält är på bild!

2010-06-21 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0