Ella & Olivia -

vem kunde ana att edward cullen och harry potter har likheter?

HEJ! jag har insett en grej. harry potter tar typ över världen!?! i princip ALLA jag känner gillar mr harry potter. men jag fattar det inte... jag har aldrig gillat harry potter, har bara sett en halv film i och försig, men det var nog....

kan någon förklara för mig vad är så bra? den verklighetstrogna magiken??? eller är det glasögonen man diggar? jaa.. jag har faktiskt inte en blekaste aning.


det är lite lustigt att jag inte gillar harry potter för att jag inte gillar magiken, men jag gillar verkligen twilight. vet inte vad som är mest troligt: varulvar och vampyrer eller magik som i harry potter..... gula ögon och glittrig hud eller runda, karismatiska glasögon och ett trollspö på det? hmmmm..

kanske är edward cullen och harry potter lite lika ändå.


glittrande hud....                                                   trollspöet i högsta hugg.

så lika.

/olivia

Kommentarer
Postat av: Chatrin

Vi gillar sagor helt enkelt tror jag

2010-06-23 @ 22:55:18
Postat av: Emma Lisa

Eh eh eh Harry Potter är oslagbar (skämta om att pojken som överlevde är oslagbar). Vampyrer och varulvar finns i de böckerna också, så man behöver inte ens Twilight!

2010-06-24 @ 00:34:26
URL: http://snut.blogg.se/
Postat av: V

What she said ^^

2010-06-24 @ 12:27:24
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0