Ella & Olivia -

sommarplaner

tja! vi har ju sommarlov nu, vilket alla vet....

och det känns ju lite sådär, kanske för att vädret idag är sämst eller kanske för att jag inte har särskilt mycket planer?


  • trästock!!!!!!! 22-24 juli, kommer bli awesome. skitbra artister och trästock slår fanimig aldrig fel.
  • norge ska jag till typ vecka 27 eller något sånt var det. har inte så mycket att säga om det men det ska bli skoj för jag har aldrig varit i norge.
  • storsjöyran!!!!!!!!!!!!!!!!  29-31 juli. ska fira min födelsedag där också för jag fyller år 2 augusti, hih. det kommer SJUKT bra artister dit och det lär ju bli grymt, TAGGA!

Eh, ja. Det var ju typ allt.
(Och nej, jag har inte glömt vännäsdagarna, känns bara inte så värt att skriva upp det... Det är ju så självklart ;););););););))

/olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0