Ella & Olivia -

mahhh bööörphdejjj

tjaba! olvan här. sitter och funderar på en önskelista tills jag fyller år. såhär länge är det kvar:



haha jag vet, det är ett tag, men jag är verkligen skittaggad, så vad ska jag önska mig..

  1. pengar, det är ju som vanligt ganska givet.
  2. en hundvalp
  3. klippning+färgning på wow i stan (jag är lite småless på att inte ha hår som jag är riktigt nöjd med. nu är det väl okej, men fortfarande inte som jag vill ha...)
  4. en utlandsresa!
  5. marrängtårta

sen är det typ inget mer.  hahaha, har ändå chans att få pengar, frisörbesök och marrängtårta, men en hundvalp är ju inte pappa så taggad på och en utlandsresa är lite väl satsigt kanske...

men en sak jag vill göra nästa sommar, det är att cykla borgholm runt och fara till london över min födelsedag. vore gryyymt!!! det ska jag spara pengar till, yeeea!

/olivia

Kommentarer
Postat av: V

Så vänta nu här... fyller du år den tolfte eller den trettonde. För jag fyller år den tolfte, så det vore ju lite kewlt X)

2010-06-20 @ 17:10:17
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0