Ella & Olivia -

mackZzuu

i morse så stod jag och skulle käka lite frulle. ville ha nånting jättejättegott och då kom jag på att he taco-köttfärs på en macka. fan vad gott det skulle kunna ha varit egentligen. tacos är ju såååå gott, och mackor är ju mums, så varför inte tänkte jag? fast, det blev lite för kryddigt... åt bara ena mackan...




så jag tog en gammal hederlig ostmacka istället. fan va kladdigt det är på bordet efter tacomackan. ännu ett minus för den :O:O:O:O





/olivia masterchef


ps: köpte förresten en transparent tröjsak igår på rean på nelly.com. är nöjdarN just nu

ps2: skulle egentligen he in 2 bilder till MEN BLOGG.SE ÄR JU SÅ FÖRBANNADE SEEEEEEEEEG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0