Ella & Olivia -

Lite bilder från.... nångång nyligen :) :) :)

Jag har haft Bild och form A nu på vårterminen, sista grejen jag gjorde var att måla av en bild på mig och min mamma, första bilden förklarar ju ganska bra hur nöjd jag blev.... På andra bilden lekte jag och isabell lite, hahah fyfan vad kul det ser ut


-----------------------------------------------------------------------------------


vissa vann ju "fångarna på lilja", åååh låter ju så töntigt (kanske var lite töntigt också), priset var en mumsig klubba bland annat... har ingen bild på alla som var med, men jag och pernilla var iaf det, att vi är snygga på första bilden??
------------------------------------------------------------


allvarligt, kan prinsessan gifta sig snart så det slutar komma special-edition på typ ALLT? porslin, choklad, mazariner... vem fan säger att svenska folket är mer intresserade av att äta blåbär-och hallonmazariner bara för att det är bröllop snart? eller att vi vill köpa koppar??

------------------------------------


jag ser lite skadad ut på den här bilden men det där var typ vad jag gjorde igår. solade och var med sally, hehehhe... det är inte lätt att få till en bild på mig och silvan, här är en mindre lyckad


/ målarN, fången på lilja, hatarN, solarN aka. Olivia :) :)

Kommentarer
Postat av: pernilla

men se fina vi va :D

2010-06-13 @ 16:23:19
URL: http://pinneputt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0