Ella & Olivia -

klassfest

Anonym om eiffeltornet hör hemma i paris, inte på våran blogg :O:


har alltid undrat varför ni har frukter som header!!

Svar: heheh, det är en ganska rolig historia, vi vann våran bloggdesign vi har nu och ja....frukterna är liksom en vinst!

-------------

tja, i fredags hade SP09 klassfest, har fått några söta bilder nu:


tina, jag och madde ♥

isabell och jag ser... kära ut???


isabell och jag haha ♥


åååååå vad jag kommer sakna er SP09 under sommarn, ni är så fina. :D

/olivia

Kommentarer
Postat av: pernilla

jag har sååå snygga classmates!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOVE U ALL, puzz

2010-06-08 @ 21:29:06
URL: http://pinneputt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0