Ella & Olivia -

kattegatt

Idag frågade jag pappa om jag kunde få en katt och sen skaffa kattungar men svaret blev att "det kan du göra när du flyttar hemifrån!" Jag försökte förklara hur sööööta dom är, fick världens pipröst och en min som nog säger ganska mycket, men svaret var fortfarande nej.


HUR KAN MAN SÄGA NEJ TILL DOM HÄR?!?!!!!
http://www.millifiore.se/kull3_nr1_24nov.jpg
åååååååååå, som en hund fast MYCKET bättre (yes, i said it....)



Har redan en liten plan för att få mamma och pappa att gå med på att skaffa kattungar. Först ska jag vara kattvakt åt min brorsas och hans tjej katt i typ 5 dagar, då ska jag visa vilken perfekt kattägare jag är. Sen fyller jag ju år 2a augusti, då har jag bett min brorsa ge mig en katt. Mamma och pappa kan ju knappast slänga ut katten, så jag är nog ganska säkrad en söt liten kattunge...


Har ni andra tips så ge dom, bästa tipset vinner en.... orienteringströja!!!

/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0