Ella & Olivia -

jobbet följer med mig på natten också.

jag tror att mitt sommarjobb har tagit över mig litegranna....  eller ja, enda tecknet till det är en sak som hände i natt! när jag låg och sov så himla gott så hade jag tydligen tagit upp mobilen i sömnen, hett in pappas nummer och ringt... han hade svarat och jag hade frågat:


- är greta där????
- nej, vad pratar du om....?
- men är inte greta där?


greta är en tant på jobbet, fast hon heter inte greta egentligen. var ju tvungen att hitta på något namn eftersom att jag inte får lämna ut någon information om de som bor där, tror jag iallafall.. ingen har sagt något om det men jag tar det lite för givet.


hahahah men fyfan vad jag skrattade när pappa berättade att jag hade ringt i sömnen och frågat efter någon som bor på jobbet. skulle vilja se pappas face då han hör mig fråga efter någon jävla "greta", hahahahha




ja alltså man undrar ju???

/olivia

får se om jag funderar över greta även i natt, fortsättning följer isåfall.

Kommentarer
Postat av: Irina

Är göte där? Har haft lite problem med att hitta den gamle ryssen.

2010-06-18 @ 01:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0