Ella & Olivia -

jobba suger, har jag sagt det förut?

hej, jag har lunchrast från mitt sommarjobb, jag jobbar på ett äldreboende. är trött som ett jävla djur, vill inte jobba utan vill helst ligga kvar här i sängen som är ovanligt mjuk....

idag har jag bäddat sängar (är det konstigt att jag blir sur när dom kallar mig "bädd-flickan"?), jag har städat ett rum och även toalettstolen, inte kul för mig som är typ bacillrädd,sen har jag.... typ inte gjort så mycket mer.

jag ska vara på jobbet 25 i 1 och jag slutar 3. jag ska städa ett rum och baka sockerkaka. det tar typ en timma sammanlagt. vad ska jag göra resten av tiden då???? sitta som ett litet offer????


och så har jag 9 arbetsdagar kvar.


neee, men en positiv grej är att det tar typ 2 minuter att cykla dit, det är också bra att det är inomhus... förra jobbet var jag ju på slöjdarnas hus och det var ju ett mildare helvete om man säger så, heheh. sen är det också bra att jag jobbar nu första perioden så jag är klar 24e juni. sen har jag HELA sommaren fri!

jag är så positiv.

/olliZzu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0