Ella & Olivia -

jag älskar hundar, ja.

Jag vill köpa en till hund, fast en liten, den ska vara så liten så man kan lyfta upp den och gå omkring och bära på den (perfekt om hundjäveln inte lyder när man vill att den ska komma nånstans, heheheh)

Tänkte först en chihuahua, det var den första sorten som kom upp i huvet då jag tänkte "liten hund", och kolla bilden som kom upp:


hahahahhaha, fyfan vad söt, vem kan säga nej till den?!??!


MEN, det finns ännu sötare sorter tydligen, jag vill ha antingen en Cavalier King Charles Spaniel eller en Papillion. Papillion är minst, den väger typ 3 kg, fatta vad soft. Fast då kanske Sally äter upp den, det vore ju olyckligt......

Cavalier king charles spaniel är sötare, kolla själv:


cavalier king BLABLABLA




papillion


ÅÅÅh, jag vill verkligen ha en!!!! ska fan shoppa nån gång alltså

/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0