Ella & Olivia -

grattis sverige... eller nåt..

SHOBRE!
Idag är det nationaldagen (no shit), jag känner mig ungefär så här brydd angående det:
Heheh vet att jag har publicerat den här bilden typ 20 gånger men det är ju en favorit i repris, ELLERHUR????


Egentligen, det ända som jag bryr mig om angående denna dag är att det kaaaanske blir lite extragod middag. jag, fet? va? nej????


hörs sen / olli

förresten, att våran uppdatering är bra! nu kan ni ju börja kommentera också. fast victor i ellas klass (???)  kommenterade  på förra inlägget och tyckte att jag skulle spela in min och astrids låt och lägga upp den här. Kanske kommer att hända, vet man aldrig.... MAN SKA JU BJUDA PÅ SIG SJÄLV!


Kommentarer
Postat av: V

Nästan i Ellas klass, så en halv poäng får du ;). Ella går teater och jag film, men vi har ganska många lektioner tillsammans. Och Ella, angående din kommentar; Scho, är liksom bra på det :D.

2010-06-06 @ 13:53:46
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/
Postat av: V

Sen är det Viktor, inte Victor.

2010-06-06 @ 13:54:19
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0